Browsing by Author "Erdoğan, Zafer"
Now showing items 1-2 of 2
-
Kurumsal İmajın Şirketin Farklı Paydaşları Tarafından Algılanışı Üzerine Bir Araştırma
Bilgi teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, işletmelere ürünlerini sanal ortamda satma imkanı vermektedir. E-ticaret, hem işletmeden tüketiciye hem de işletmeden işletmeye sanal ortamda iş yapmayı ifade eder. Bu çalışmada, ... -
Tam zamanlı üretim sisteminin Kütahya ilinde seramik üretimi yapan KOBİLER’de uygulanabilirliği üzerine bir araştırma
Erdoğan, Zafer; Haşit, Gürkan; Taşer, Atıl (2006)Bu çalışmanın amacı işveren ve işletme profilleri veri alınarak, perakende işletmelerde cinsiyet ayrımcılığına etki eden faktörleri belirlemektir. Çalışma için anket yöntemiyle, küçük işletmelerde tezgahtar seçimine ilişkin ...