E-Ticaretin girişimcilik üzerindeki etkileri
Özet
Bilgi teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, işletmelere ürünlerini sanal ortamda satma imkanı vermektedir. E-ticaret, hem işletmeden tüketiciye hem de işletmeden işletmeye sanal ortamda iş yapmayı ifade eder. Bu çalışmada, iş dünyasında kullanımının giderek yaygınlaştığı e-ticaret ve onun girişimcilik üzerine etkisi anlatılmaya çalışılmaktadır. Çalışma, dört bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde ekonomik dalgalanmalar ve üretim faktörleri açıklanmıştır. İkinci bölümde,girişimcilik ve e-ticaret üzerinde durulmuştur. Üçüncü bölümde ise, e-ticaretin girişimci üzerindeki negatif ve pozitif etkileri analiz edilmiştir. Son bölümde ise, çalışma özetlenmektedir. Developing information technology have given possibility to buying online its product to companies. E-commerce refers to doing business online spanning both business-to-consumer and business-to-business. This paper is explained increasing e-commerce and impacts of ecommerce on entrepreneurship. It is four section. At the first section, economic business cycle ve product factors is discussed. Second section is explained impacts of developing e-commerce on entrepereneurship Third section is analyzed both negative effects and positive effects of ecommerce on entrepreneurship. At last section, this paper is summarized.
Cilt
7Sayı
2Bağlantı
https://trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TmpJM016ZzQ=https://hdl.handle.net/20.500.12438/2224