Browsing Sigortacılık ve Risk Yönetimi Bölümü by Language "tur"
Now showing items 1-6 of 6
-
Bağlamsal pazarlama stratejilerinin marka değerine etkisi üzerine bir pilot araştırma
(2016)Marka değeri ile bağlamsal pazarlama stratejisi arasındaki ilişkinin ele alındığı bu araştırma kapsamında bağlamsal pazarlama stratejisi ve marka değerini oluşturan boyutlar ayrıntılı olarak anlatılmış, aralarındaki ilişki ... -
Banka iflaslarının öngörülmesinde eklektik bir yaklaşım
(2015)Gerek ülke ekonomileri gerekse yatırımcılar açısından büyük önem taşıyan banka iflaslarının öngörüsünde, öngörü modellerinin geliştirilmesi ve birçok değişken arasından hangisinin modellemede kullanılacağı önem arz etmektedir. ... -
Cinsiyetin girişimcilik özellikleri üzerine etkisi: Erkek girişimcilik ve kadın girişimciliğin karşılaştırmalı analizi
(2014)Girişimciliği etkileyen birçok çevresel faktör olduğu gibi bu faktörlerden biri de cinsiyettir. Çalışmanın amacı girişimcilik özelliklerinde cinsiyete göre bir farklılaşma olup olmadığını tespit etmektir. Bu kapsamda ... -
İlişkisel pazarlama anlayışının sigorta müşterilerinin bağlılığı üzerindeki etkisi
(2006)Günümüzde, hızlı değişimler işletmeleri ilişkisel pazarlama anlayışına yöneltmektedir. Müşteri bağlılığı sağlanmasında ilişkisel pazarlama vazgeçilmez bir pazarlama anlayışı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışma kapsamında ... -
Piyasaların Likiditesi Sürü Davranışını Tetikliyor Mu?
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)Amaç – Çalışmanın amacı Borsa İstanbul hisse senedi piyasasında sürü davranışının varlığı ve piyasa likiditesi ile ilişkisi küresel kriz dikkate alınarak incelemektir. Yöntem – Borsa İstanbul’da kayıtlı 189 işletmeye ait ... -
Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Satın Almaya Etkisi
(Dokuz Eylül Üniversitesi, 2020)Bu çalışmada tüketici davranışlarının şekillenmesinde baskın faktör olarak kabul edilen elektronik ağızdan ağıza (E-WOM) iletişim faaliyetlerinin planlı davranış teorisi çerçevesinde tüketicilerin satın alma davranışlarına ...